26 Ocak 2012 Perşembe

Ole Yumgöz



Kitabın Adı : Ole Yumgöz
Yazarı: Andersen Masalları
Sayfa Sayısı:  47

5N 1K:


Kitabın Kahramanları: Ole Yumgöz, Halmar

Kitabın Konusu Nedir: Rüya Perisi Ole Yumgöz, çocukların rüyalarına girer ve iyi çocuklara şekilli bir şemsiye açar. Bu şemsiye sayesinde çocuklar güzel rüyalar görürler. Kötü çocuklara ise renksiz şemsiyesini açar. Bu kitapta bütün hafta boyunca Halmar isimli çocukla yaşadıkları anlatılır.


Olaylar Nerede Geçiyor ? Halmar'ın evinde.

Olaylar Ne Zaman Oluyor? Bir hafta boyunca her gece.

Olaylar Nasıl Başlıyor? Ole Yumgöz'ün Halmar'ın yatağına gelmesiyle başlar.

Ole Yumgöz Niçin çocukların yatağına geliyor?  Çünkü o bir uyku perisidir ve çocukların rüyalarını düzenler.

Onur'un kitap hakkında düşünceleri: Kısa ve komik  bir kitap. Her gün için bir hikaye olması da güzel olmuş. Ben beğendim, kolay okunuyor. Tavsiye ederim.

Kitabın Onur Notu:  80 /100




1 yorum:

  1. Sevgili Onur merhaba;
    Ben bir öğretmenim ve kitap okuyan çocuklara bayılırım.Bilirim ki kitap okuyan çocuklar geleceklerini eğitirler..Seni kutluyorum, okullar açılınca senin blogunu öğrencilerime de göstereceğim.Eğer kabul edersen sana kocaman bir öpücük gönderiyorum.
    Dip Not:Sana bir de önerim var, 5N1K nın altına bir de şu bölümü eklersen ne güzel olur;'' Ben Olsaydım Kitabı Şöyle Bitirirdim'' bölümü....
    Zehr@

    YanıtlaSil